Salg til virksomheder og offentlige institutioner...


Vores primære kunder er virksomheder og offentlige institutioner. For standardvarer kan du erhverskunde og offentlig kunde kan du købe direkte på vores onlineshop, både med betalingskort samt mod faktura samt EAN-nummer erfter ønske. Alternativt kan der sendes en indkøbsrekvisition på sales@flightcases.dk eller via telefon. For alle specialopgaver kontakt vores salgsafdeling for tilbud

Alle priser er ens uanset om der bestilles via shoppen eller via indkøbsordre. Bemærk dog, at fragtomkostningen nogle gange være billigere ved, at købe dirkete via vores shop, da fragt på shoppen kun beregnes via vægt. Alle ordre på standard varer vi modtager inden kl. 12.00 på hverdage, sendes samme dag og for specialvarer bekræftes pris og leverignsdato som hovedregel indenfor 24 timer.



 

Sådan køber du som erhverv

Du kan købe som erhverv online, via mail eller på telefon. Ved køb online opgiv da fakturaadresse og leveringsadresse samt evt. indkøbsordre. Du kan købe med betalingskort eller mod faktura (Bemærk mod faktura kræves kreditgodkendelse).

Ved køb med indkøbsordre kan du sende denne via følgende:

Flightcases International A/S
Vesterlundvej 3
2730 Herlev 

CVR NR 13467900 
Telefon: 3321 4444
Email: sales@flightcases.dk

  

Sådan køber du som offentlig myndighed

Vi er oprettet som leverandør hos stort set alle offentlig myndigheder. Dette gælder Kommuner, Regioner, Politiet, Forsvaret m.m.. Du kan som offentlig myndighed købe online, via mail eller på telefon. Ved køb online vælg da betaling via EAN nummer og du kan indtaste jeres EAN nummer..

Ved køb med indkøbsordre kan du sende denne via følgende:

Flightcases International A/S
Vesterlundvej 3
2730 Herlev 
CVR NR 13467900 

Telefon: 3321 4444
Email: sales@flightcases.dk

  

Jeg er allerede kunde hos Flightcases International A/S (Pierre Beauvais), hvordan bestiller jeg?

Er du allerede kunde og har en konto hos Flightcases International A/S (Pierre beauvais) kan du bestille alle vores produkter online her og nu. Du kan vælge at betale mod Faktura (Vi finder dine kontooplysninger) eller med kreditkort. Du kan bestille enten ved at oprette dig som kunde eller som gæst. Du kan også sende en indkøbsordre via mail.

Har i en butik?

Du er altid velkommen til at besøge vores Showroom, hvor du kan se samtlige vores produkter. Er du i tvivl om størrelsen, eller vil du bare gerne se og mærke kvaliten før du køber, er du altid velkommen til at kigge forbi. Det er muligt at købe med betalingskort og tage varen med hjem med det samme.

Jeg skal bruge en skumindretning, hvad gør jeg?

Hvis du ønsker et uforpligtende tilbud på en skumindretning eller specialbygget Flightcase, så kontakt os via mail eller telefon. For at kunne give et tilbud har vi behov for at vide følgende. Antal, Produkt og hvad udstyr der skal være i Casen. Du er også velkommen til at tage udstyret med til vores Showroom, hvor du kan prøve forskellige løsninger. Vi rådgiver gerne om produkt og den mest økonomiske løsning. 



Kan jeg få tilsendt et tilbud?

Hvis du ønsker et uforpligtende tilbud på så ring eller send en email så sender vi et tilbud via mail.