Forretningsbetingelser

 

Kontakt kundeservice

Du kan kontakte vores kundeservice via telefon eller email. Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser via e-mails indenfor 2 timer i vores åbningstider.

Telefon: 3321 4444
Send os en email: sales@flightcases.dk

Åbningstider:
Mandag til torsdag 08.00 - 16.00 
Fredag 08.00 - 15.30  

Adresse:
Flightcases International A/S
Vesterlundvej 3
2730 Herlev 

CVR NR 13467900 

Flightcases International A/S en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.



Jeg er ny kunde (Erhverv, Offentlig, Privat), hvordan bestiller jeg?

Velkommen til Flightcases International A/S. Vi har Eurpas største udvalg i professionelle Cases & Kufferter til alle formål. Alle vores produkter kan købes online her og nu. Du kan bestille som Privatperson, Virksomhed og Offentlig myndighed. Du kan bestille enten ved at oprette dig som kunde eller som gæst. Flightcases International A/S modtager bestilling fra Private, Firmaer og Offentlige myndigheder.

  1. For private gælder altid betaling med Betalingskort
  2. For offentlige myndigheder kan du vælge betaling med EAN-nummer og blot angive jeres EAN-nummer. Så sender vi faktura til jer. Du kan også ringe 3321 4444 og bestille. 
  3. For virksomheder kan du betale med betalingskort eller mod faktura. Du kan også ringe 3321 4444 og bestille. (Bemærk mod faktura kræver det kreditgodkendelse).

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter, ingen kortafgift, ekspeditionsgebyr eller andet. Der bliver kun tillagt en evt. fragtomkostning. Priserne er dagspriser.

Du kan vælge at købe som gæst eller oprette en konto. Hvis du køber som gæst modtager du ved køb altid en ordrebekræftelse, Følgeseddel og Faktura som vedhæftet PDF til din mail adresse du har angivet. Hvis du opretter en konto, kan du altid se gamle ordre, faktura m.m. Ved oprettelse af konto får du tilsendt brugernavn og adgangskode. 

Sådan handler du hos os
For at foretage et køb på www.customcases.dk skal du igennem 5 trin.

  1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen 
  2. Indtast dine personlige oplysninger (Gæst eller opret en konto) 
  3. Vælg forsendelses/betalingsmåde 
  4. Godkend vores forretningsbetingelser 
  5. Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet.

Du kan betale med:

  1. Dankort, Visa, Masterkort m.m. (Ingen gebyrer) 
  2. EAN Nummer (Kun for offentlige myndigheder) 
  3. Køb med faktura (Gælder kun virksomheder og der kræves kreditgodkendelse) 

Beløbet hæves først når din varer(r) afsendes. Der kan aldrig hæves et højere beløb end det du har godkent.

Vi krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.



Jeg er allerede kunde hos Flightcases International A/S (Pierre Beauvais), hvordan bestiller jeg?

Er du allerede kunde og har en konto hos Flightcases International A/S (Pierre beauvais) kan du bestille alle vores produkter online her og nu.

Du kan vælge at betale mod Faktura (Vi finder dine kontooplysninger) eller med kreditkort. Du kan bestille enten ved at oprette dig som kunde eller som gæst.

Du kan også bare sende en indkøbsordre via mail.



Har i en butik?

Du er altid velkommen til at besøge vores Showroom, hvor du kan se samtlige vores produkter. Er du i tvivl om størrelsen, eller vil du bare gerne se og mærke kvaliten før du køber, er du altid velkommen til at kigge forbi. Det er muligt at købe med betalingskort og tage varen med hjem med det samme. 



Jeg skal bruge en skumindretning, hvad gør jeg?

Hvis du ønsker et uforpligtende tilbud på en skumindretning eller specialbygget Flightcase, så kontakt os via mail eller telefon. For at kunne give et tilbud har vi behov for at vide følgende. Antal, Produkt og hvad udstyr der skal være i Casen. Du er også velkommen til at tage udstyret med til vores Showroom, hvor du kan prøve forskellige løsninger. Vi rådgiver gerne om produkt og den mest økonomiske løsning. 



Levering

Flightcases International A/S sørger for levering med Post Danmark eller Danske Fragtmænd efter dit valg, alternativt kan du hente gratis på vores adresse.

Vi bestræber os p&aring Dag-til-dag levering ved bestillingen inden kl. 12.00, men er desværre er det ikke en garanti.

Du kan vælge følgende forsendelsesmetoder:

  1. Post Danmark (Privat / erhverv) 
  2. Danske Fragtmænd (Anbefales kun til virksomheder) 
  3. Afhentes på vores adresse (Du henter selv varen og du betaler ingen fragt) 

Post Danmark:

Rettidig levering forudsætter dog at Post Danmark overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. (Flightcases International A/S kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender vi naturligvis en ny leverance uden beregning.) 



Garanti, retur politik og fortrydelse

Privatkunder har altid 14 dages fortrydelsesret på alle standardvarer. Bemærk gælder ikke skaffe varer eller specialopgaver. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. Når fortrydelsesretten udnyttes, skal du selv betale portoen for at sende varen retur.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på administration@flightcases.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Erhvervskunder har ingen returret, medmindre andet er skriftlig aftalt. I så fald har køber ret til at få returneret et beløb svarende til den af køber erlagte pris for varen, når Flightcases International A/S har godkendt den returnerede vare. Fragtomkostninger, forsikringer, gebyrer mv. returneres ikke.

Ved specialbygget Flightcases, individuelle skumindretninger mm. er der ingen returret. Ved varer der er ikke er en lagervare og som skal tages hjem specielt tager vi ikke varen retur.

Varen kan sendes til:

Flightcases International A/S
Vesterlundvej 3 
2730 Herlev

Ved reklamation og fortrydelse husk at mærke forsendelsen med "Reklamaton" eller "Fortrydelse" samt vedlagt din kontaktinformation.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Du kan også fortryde ved at nægte at modtage varen på posthuset eller aflevere den personligt på ovenstående adresse.

Rereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.